دانلود طرح توجیهی

نمونه طرح توجیحی

دانلود طرح توجیهی

نمونه طرح توجیحی

,دانلود طرح توجیهی و کار افرینی ,دانلود طرح توجیهی رایگان سال 96

,دانلود طرح توجیهی رایگان سال 95

,دانلود طرح توجیهی رایگان سال 94

,دانلود رایگان طرح توجیهی کشاورزی

,طرح توجیهی 96

,فرمت طرح توجیهی,

,دانلود رایگان طرح توجیهی با فرمت ورد

,طرح توجیهی رایگان pdf

کلمات کلیدی

دانلود نمونه پاور پوینت دانشگاهی

دانلود نمونه پاور پوینت

تجربیات برتر تدریس

دانلود نمونه پاورپوینت

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی

تجارب سنجش و ارزشیابی

ابتکارات فردی و حرفه ای

پیک آدینه اول دبستان

دانلود پیک ادینه سوم دبستان

درسی فایل

دانلود حل المسائل دینامیک مریام ویرایش 8

تقویم اجرایی ابتدایی سال 1399

دانلود پاور پوینت دانشگاهی

دانلود پاور پوینت

فایل بودجه بندی سال 98-99 دروس دوم ابتدایی

فایل بودجه بندی 98-99 دروس ششم ابتدایی

دریافت بودجه بندی 98-99 دروس چهارم

درسی فایل دانلود بودجه بندی

دانلود رایگان بودجه بندی

دانلود بودجه بندی پنجم دبستان

دانلود بودجه بندی شش پایه

دانلود بودجه بندی سال 1398 دروس پنجم ابتدایی

دانلود بودجه بندی سال 1398 دروس اول ابتدایی

دانلود بودجه بندی دوم دبستان

طرح درس سالانه فارسی اول دبستان

طرح درس سالانه علوم اول دبستان

دانلود طرح درس سالانه قران اول دبستان

دانلود طرح درس سالانه ریاضی اول دبستان

دانلود طرح درس سالانه بنویسیم اول دبستان

دانلود طرح درس سالانه اول دبستان

۱۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دانلود برنامه سالانه و تقویم اجرایی پیش دبستانی سال تحصیلی 98-99

نمونه کامل شده برنامه سالانه پیش دبستانی + تقویم اجرایی مربی پیش دبستانی سال1398

برنامه سالانه و تقویم اجرایی پیش دبستانی سال تحصیلی 98

1-مقدمه و توضیحات ابتدایی برنامه سالانه پیش دبستانی
2-قوانین و مقررات پیش دبستانی بصورت کامل برنامه سالانه پیش دبستانی
3-طرح واکسینه و چکاپ عمومی قبل پذیرش برنامه سالانه پیش دبستانی
4-شروع جداول برنامه سالانه و تقویم اجرایی از مهر تا شهریور برنامه سالانه پیش دبستانی
5-نمونه کتبی که در طول سال با بچه های پیش دبستانی برنامه سالانه پیش دبستانی
6-جدول و برنامه ریزی کامل برای کلاس های فوق برنامه برنامه سالانه پیش دبستانی
7-جدول زمان بندی کارگاه های درسی علوم از مهر تا خردا برنامه سالانه پیش دبستانی
8-برنامه های دوره ای و مناسبت ها از مهر تا خرداد برنامه سالانه پیش دبستانی
9-جدول برنامه کلاس های فوق برنامه اموزشی ثبت نامی برنامه سالانه پیش دبستانی
10-جدول برنامه ملاقات با والدین و مربیان برنامه سالانه پیش دبستانی
11-جدول زمان بندی میان وعده برنامه سالانه پیش دبستانی
12-محتوای واحد کار برنامه های اموزشی از مهر تا خرداد بصورت کامل و دقیق برنامه سالانه پیش دبستانی
13-تفاهم نامه مراکز پیش دبستانی برنامه سالانه پیش دبستانی
14-فرم جلسات برنامه سالانه پیش دبستانی
15 برنامه های اداری برنامه سالانه پیش دبستانی
16برنامه کلاسی برنامه سالانه پیش دبستانی
17 جداول جلسات انجمن برنامه سالانه پیش دبستانی
18 تقویم مدرن کاری برنامه سالانه پیش دبستانی

 

 

 

لینک دانلود برنامه سالانه و تقویم اجرایی پیش دبستانی سال 1398-1399

 

دانلود فایل با لینک مستقیم

  • karvarzi farhangian
  • ۰
  • ۰

دانلود برنامه سالانه تدبیر ابتدایی سال 98-1399

 

چگونگی نگارش طرح تدبیر دبستان 98-1399مدارس ابتدایی بر اساس آخرین بخشنامه

 

طرح تدبیر دبستان چیست ؟

طرح تدبیر عنوان طرحی است که در سال های اخیر در رابطه با چگونگی تنظیم برنامه عمل به مدیران مدارس ابتدایی ابلاغ گردید. تا قبل از ابلاغ این طرح به مدیران مقطع ابتدایی ، نگارش و تنظیم برنامه عمل و تقویم اجرایی بر اساس سلایق شخصی و محدودیت های زیاد انجام می گرفت. به همین دلیل نوع نگارش و چشم اندازهای همه مدارس با هم متفاوت بود. در همین رابطه معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با ابلاغ ای طرح به مدارس توانست ، برنامه ریزی مدیران مدارس را با هم یکپارچه نموده و طرحی را برای کلیه مدارس ابتدایی سراسر کشور با یک قالب خاص فراهم نماید.

 

طرح تدبیر دبستان مدارس ابتدایی

 

طرح تدبیر دبستان مدارس ابتدایی کمک بسیار زیادی به رسیدن به اهداف آموزشی و پرورشی مدیران این مقطع نمود. در واقع مدیران مدارس ابتدایی به دلیل پیش بینی کلیه فعالیت ها و چشم انداز های موجود و اختصاص امتیاز به هر یک از محور ها در فرم خام طرح تدبیر دبستان خود را ملزم به رعایت تک تک بند ها می نمایند. با رعایت همه جانبه و تنظیم و اجرای تمام و کمال طرح تدبیر دبستان در مدارس ابتدایی علاوه بر کب نمره و امتیاز کامل ارزشیابی دانش آموزان نیز از سطح علمی و آموزشی و همچنین تربیتی و پرورشی بالاتری برخوردار خواهند بود.

 

طرح تدبیر دبستان در آموزش و پرورش

طرح تدبیر دبستان در آموزش و پرورش از مهمترین طرح هایی است که در سال های اخیر به مدیران ابلاغ گردیده است. در مدارس ابتدایی علاوه بر مدیران معاونین و سایر پست های سازمانی نیز ملزم به برنامه ریزی و تدوین برنامه عمل بر اساس طرح تدبیر دبستان هستند. از جمله پست های سازمانی که خود را بر اساس طرح تدبیر دبستان تنظیم می نمایند، معاون آموزشی، معاون پرورشی، معاون اجرایی ، معاون عمومی و آموزگاران هستند.

 

طرح تدبیر دبستان در سامانه همگام

ثبت طرح تدبیر دبستان ابتدایی در سامانه همگام یکی از دستورالعمل های الزام اور به مدیران مدارس بود. مدیران مدارس ابتدایی اعم از عدی و دولتی ، هیئت امنایی، غیر انتفاعی و… می بایست طرح تدبیر دبستان خود را در سامانه ثبت نموده و از مزایای ثبت در سامانه همگام استفاده نمایند. هدف از انجام این کار و ابلاغ این دستورالعمل فعال نمودن هر چه بیشتر مدیران و تسریع در نگارش و تدوین طرح تدبیر دبستان توسط آنها می باشد.

 

طرح تدبیر دبستان 98-99

در سال تحصیلی اخیر نیز بخشنامه طرح تدبیر دبستان همانند سال ها و ادوار گذشته است.در واقع طرح تدبیر دبستان 98-99 جز در چند مورد و محور جزئی تفاوت چندانی با طرح تدبیر دبستان سال گذشته ندارد.بنا بر این شایسته است مدیران و معاونین محترم هر چه سریعتر به تنظیم و تدوین برنامه تعالی مدیریت کیفیت مدار خود اقدام نموده و آن را در سامانه همگام ثبت نمایند. بدیهی است اقدامات سریعتر و با کیفیت تر مدیران مدارس می تواند روند رو به رشدی در رسیدن به اهداف آموزشی و پرورشی واحد آموزشی شان در راستای سند تحول بنیادین باشد.

 

دانلود کاملترین نمونه های طرح تدبیر دبستان

 

در رابطه با آنچه بیان گردید سایت برنامه دانلود نمونه های کاملی از طرح تدبیر دبستان مدارس ابتدایی را تنظیم و تدوین نموده است و جهت استفاده عزیزان در سایت بار گزاری نموده است. مدیران و معاونین محترم می توانند جهت استفاده و بهره مندی از این طرح ها به سایت برنامه دانلود مراجعه نمایند.

 

برای دانلود کاملترین نمونه های طرح تدبیر دبستان مدارس ابتدایی روی لینک زیر کلیک کنید

https://drsifile.com/downloads/دانلود-طرح-تدبیر-مدارس-ابتدایی/

 
  • karvarzi farhangian
  • ۰
  • ۰

طرح تعالی هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش مدارس متوسطه 98-1399 دانلود ده ها نمونه کامل
چگونگی نگارش طرح تعالی هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش 98-1399مدارس متوسطه بر اساس آخرین بخشنامه
طرح تعالی هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش چیست ؟

https://drsifile.com/downloads/دانلود-طرح-تعالی-هنرستان-سال-99-98/

طرح تعالی هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش عنوان طرحی است که در سال های اخیر در رابطه با چگونگی تنظیم برنامه عمل به مدیران مدارس متوسطه ابلاغ گردید. تا قبل از ابلاغ این طرح به مدیران مقطع متوسطه ، نگارش و تنظیم برنامه عمل و تقویم اجرایی بر اساس سلایق شخصی و محدودیت های زیاد انجام می گرفت. به همین دلیل نوع نگارش و چشم اندازهای همه مدارس با هم متفاوت بود. در همین رابطه معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با ابلاغ ای طرح به مدارس توانست ، برنامه ریزی مدیران مدارس را با هم یکپارچه نموده و طرحی را برای کلیه مدارس متوسطه سراسر کشور با یک قالب خاص فراهم نماید.

https://drsifile.com/downloads/دانلود-طرح-تعالی-هنرستان-سال-99-98/
طرح تعالی هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش مدارس متوسطه
طرح تعالی هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش مدارس متوسطه کمک بسیار زیادی به رسیدن به اهداف آموزشی و پرورشی مدیران این مقطع نمود. در واقع مدیران مدارس متوسطه به دلیل پیش بینی کلیه فعالیت ها و چشم انداز های موجود و اختصاص امتیاز به هر یک از محور ها در فرم خام طرح تعالی هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش خود را ملزم به رعایت تک تک بند ها می نمایند. با رعایت همه جانبه و تنظیم و اجرای تمام و کمال طرح تعالی هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش در مدارس متوسطه علاوه بر کب نمره و امتیاز کامل ارزشیابی دانش آموزان نیز از سطح علمی و آموزشی و همچنین تربیتی و پرورشی بالاتری برخوردار خواهند بود.

https://drsifile.com/downloads/دانلود-طرح-تعالی-هنرستان-سال-99-98/
طرح تعالی هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش در آموزش و پرورش
طرح تعالی هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش در آموزش و پرورش از مهمترین طرح هایی است که در سال های اخیر به مدیران ابلاغ گردیده است. در مدارس متوسطه علاوه بر مدیران معاونین و سایر پست های سازمانی نیز ملزم به برنامه ریزی و تدوین برنامه عمل بر اساس طرح تعالی هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش هستند. از جمله پست های سازمانی که تدوین برنامه عمل خود را بر اساس طرح تعالی هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش تنظیم می نمایند، معاون آموزشی، معاون پرورشی، معاون اجرایی ، معاون عمومی و آموزگاران هستند.
طرح تعالی هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش در سامانه همگام

https://drsifile.com/downloads/دانلود-طرح-تعالی-هنرستان-سال-99-98/
ثبت طرح تعالی هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش متوسطه در سامانه همگام یکی از دستورالعمل های الزام اور به مدیران مدارس بود. مدیران مدارس متوسطه اعم از عدی و دولتی ، هیئت امنایی، غیر انتفاعی و… می بایست طرح تعالی هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش خود را در سامانه ثبت نموده و از مزایای ثبت در سامانه همگام استفاده نمایند. هدف از انجام این کار و ابلاغ این دستورالعمل فعال نمودن هر چه بیشتر مدیران و تسریع در نگارش و تدوین طرح تعالی هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش توسط آنها می باشد.
طرح تعالی هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش 98-

https://drsifile.com/downloads/دانلود-طرح-تعالی-هنرستان-سال-99-98/
در سال تحصیلی اخیر نیز بخشنامه طرح تعالی هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش همانند سال ها و ادوار گذشته است.در واقع طرح تعالی هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش 98- جز در چند مورد و محور جزئی تفاوت چندانی با طرح تعالی هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش سال گذشته ندارد.بنا بر این شایسته است مدیران و معاونین محترم هر چه سریعتر به تنظیم و تدوین برنامه تعالی مدیریت کیفیت مدار خود اقدام نموده و آن را در سامانه همگام ثبت نمایند. بدیهی است اقدامات سریعتر و با کیفیت تر مدیران مدارس می تواند روند رو به رشدی در رسیدن به اهداف آموزشی و پرورشی واحد آموزشی شان در راستای سند تحول بنیادین باشد.
دانلود کاملترین نمونه های طرح تعالی هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش
در رابطه با آنچه بیان گردید سایت برنامه دانلود نمونه های کاملی از طرح تعالی هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش مدارس متوسطه را تنظیم و تدوین نموده است و جهت استفاده عزیزان در سایت بار گزاری نموده است. مدیران و معاونین محترم می توانند جهت استفاده و بهره مندی از این طرح ها به سایت برنامه دانلود مراجعه نمایند.
برای دانلود کاملترین نمونه های طرح تعالی هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش مدارس روی لینک زیر کلیک کنید

https://drsifile.com/downloads/دانلود-طرح-تعالی-هنرستان-سال-99-98/

  • karvarzi farhangian
  • ۰
  • ۰

تجارب برتر سنجش و ارزشیابی و ابتکارفردی و حرفه ای دبیر دین و زندگی

خلاقیت در چگونگی تقویت تربیت دینی در دانش آموزان

فرمت فایل : ورد (word) و قابل ویرایش

تعداد صفحات : 32 صفحه

شرحی مختصر از فایل

مقدمه

هدف از تربیت دینی، حضور قرآن و سیره معصومین(ع) در متن زندگی دانش آموزان است. ما با تعلیم مسائل دینی و با روش های مطلوب و خاص می توانیم در دانش آموزان درک و شعور دینی ایجاد کنیم. اگر تلاش همه ما بر این باشد که از طریق روح حاکم بر تمامی برنامه های رسمی و غیررسمی (فوق برنامه و مکمل) تربیت، تزکیه و تأدیب صورت گیرد و مفاهیم نظری به صورت «رفتار دینی» درآید، می توانیم ادعا کنیم که تربیت دینی تا حد زیادی تحقق پیدا کرده است. آنچه با توجه به مقتضیات زمان در تربیت دینی باید مدنظر قرار گیرد، اصلاحات در روش های تربیت دینی است. مدیریت مراکز آموزش و پرورش ما با توجه به تفاوت های فردی در دانش آموزان، اصل زیبایی شناسی و ابزار هنر را بویژه در غنی سازی، اوقات فراغت و فوق برنامه باید لحاظ کنند وحدت نداشتن در بینش و منش و همچنین وحدت نداشتن در هدف و خط مشی، از عوامل مهم آسیب شناسی تربیت دینی در جامعه ما به شمار می آید. فضا و تربیت دینی بین مراکز متولی تربیت دینی مثل رسانه ها، نهادهای فرهنگی و هنری در جامعه موجب تضاد تربیت و سرگردانی نسل جوان ما در جامعه شده است. اگر یکپارچگی به مفهوم واقعی کلمه در ساختار و تشکیلات، با رویکرد تلفیق فعالیت های آموزش و پرورش شکل منسجم خود را پیدا نکند، قطعاً آسیب پذیری نسل جوان ما در آینده بیشتر از گذشته خواهد بود.

لینک دانلود فایل

تجارب برتر سنجش و ارزشیابی و ابتکارفردی و حرفه ای دبیر دین و زندگی

  • karvarzi farhangian
  • ۰
  • ۰

تجارب برتر تربیتی و سنجش و ارزشیابی دبیر ورزش

چگونگی کنترل وزن دانش آموزان با فعالیت های ورزشی روزانه و تغذیه مناسب

فرمت فایل : ورد (word) و قابل ویرایش

تعداد صفحات : 373 صفحه

شرحی مختصر از فایل

چکیده :

چاقی یکی از مشکلات تغذیه‌ای عمده به ویژه در کشورهای پیشرفته به شمار می‌آید به طوری که کلیه فعالیت‌های فرد را تحت تأثیر قرار داده و حتی از نظر روانی و احساسی او را دچار مشکل می‌کند.و ساختار اسکلتی افراد را به هم میریزد. اما علاوه بر تعداد زیاد افراد چاقی که در کشور وجود دارد، چندسالی می‌شود که کارشناسان سلامت در مورد زیاد شدن تعداد دانش‌آموزان چاق در کشور هشدار می‌دهند.
مهمترین دلیلی که این کارشناسان برای این موضوع می‌آورند. با توجه به این که چاقی در این سنین زمینه ساز چاقی در بزرگسالی و عوارض مربوط به آن است و اهمیت این موضوع در این سالها تحقیقات زیادی در این مورد انجام شده است. چاقی مفرط در بین دانش آموزان دبستانی و راهنمایی شیوع یافته است.

لینک دانلود فایل

تجارب برتر تربیتی و سنجش و ارزشیابی دبیر ورزش

  • karvarzi farhangian
  • ۰
  • ۰

تجارب برتر سنجش و ارزشپابی و ابتکارات فردی و حرفه ای دبیر جغرافیا

تاثیر اردو آموزشی تفریحی بر یادگیری درس جغرافیا

فرمت فایل : ورد (word) و قابل ویرایش

تعداد صفحات : 31 صفحه

شرحی مختصر از فایل

چکیده

امروزه روش های متعددی در امر یاددهی- یادگیری وجود دارد اما علوم جغرافیایی با روش های خاص آموزش داده م یشود که در نوع خود منحصر به فرد می باشند و در سایر رشته ها از آن روش کمتر استفاده میگردد. تفاوت اساسی که تدریس در جغرافیا با سایر رشت هها دارد، این است که چون دید و تفکر سیستماتیک و همه جانبه با آن همراه است اولا کلی نگر است نه جرئی نگر، ثانیا دارای اشراف و اشراق میباشد چون همه چیز را از بالا می نگرد و این عامل بزرگی است که جغرافیا را در میان سایر رشته ها ممتاز می گرداند. همین طور روش های آموزش مفاهیم در جغرافیا نیز تا حدودی منحصر به فرد می باشند. هدفی که آموزش جغرافیا دنبال می کند آماده سازی انسان برای زندگی در دنیایی نو است، دنیایی که حاصل تلاش و کوشش معقول و یا غیر معقول انسان در برخورد با محیطی است که در آن زندگی می کند. در کنار این هدف جغرافیا سعی در دادن توانای یهای لازم به انسان جهت ساختن دنیایی نو دارد.

لینک دانلود فایل

تجارب برتر سنجش و ارزشپابی و ابتکارات فردی و حرفه ای دبیر جغرافیا

  • karvarzi farhangian
  • ۰
  • ۰

تجارب برتر سنجش و ارزشیابی و تدریس دبیر دین و زندگی

ترغیب دانش آموز و نهادینه کردن مسائل دینی و معنوی

فرمت فایل : ورد (word) و قابل ویرایش

تعداد صفحات : 32 صفحه

شرحی مختصر از فایل

مقدمه

دین در لغت به معنای جزا، اطاعت، قهر، غلبه، عادت، انقیاد، خضوع و پیروی در اصطلاح عبارت است از: « مجموعه ی عقاید، اخلاق ، قوانین ومقرراتی که برای اداره ی امور جامعه انسانی و پرورش آنها به کار گرفته می شود. » با عنایت به تعریفی که از تربیت و دین به عمل آمده می توان گفت تربیت دینی فرایندی است دو سویه میان مربی و متربی که ضمن آن مربی با بهره گیری از مجموعه ی عقاید ،قوانین و مقررات دینی تلاش می کند تا شرایطی فراهم آورد که متربی آزادانه در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای خود گام برداشته ، به سوی هدف های مطلوب رهنمون گردد. تربیت دینی، همچون سایر جنبه های تربیت مانند تربیت جسمانی ،ذهنی، اخلاقی و...فرایندی است دو سویه که باید آموخته و فرا گرفته شود ، با این تفاوت که این نوع تربیت از سایر انواع تربیت مهم تر است و باید با دقت و ظرافت خاص انجام شود .

لینک دانلود فایل

تجارب برتر سنجش و ارزشیابی و تدریس دبیر دین و زندگی

  • karvarzi farhangian
  • ۰
  • ۰

تجارب برتر سنجش و ارزشیابی و تدریس دبیر ریاضی

کاهش استرس در ارزشیابی درس ریاضیات با کاربست روشهای خلاق

فرمت فایل : ورد (word) و قابل ویرایش

تعداد صفحات : 32 صفحه

شرحی مختصر از فایل

چکیده

امروزه با توجه به تسلط رشته ریاضی بر علوم و تکنولوژی جدید ضرورت بیشتری برای یادگیری این علم و فهم و درک قوانین آن حس می شود. از این رو آنچه دبیران نیاز به دانستن آن دارند، ساده سازی در مفاهیم، تاکید بر مبانی اولیه علم ریاضی و ارائه تمرین ها و مثال های گوناگون است ومهم تر از همه اینها ایجاد انگیزه است و بهترین انگیزه که مخصوصا در یادگیری و علاقه به ریاضی نقش عمومی ایفا می کند بیان ریشه های تاریخی و بیان تارخ ریاضیات در پیشرفت ریاضی می باشد.به طور خلاصه می توان گفت که مفاهیم ریاضی، یکی از اثربخش ترین و کارآمد ترین مواد درسی می‌باشد. به طوری که ریاضیات یکی از عالی ترین تراوش‌های اندیشه ی آدمی است که منعکس کننده­ی اراده­ی انسان و نشان دهنده­ی سیر عقل و برهان و هم­چنین بیان کننده­ی میزان علاقه­ی بشر به کمال و زیبایی است.

لینک دانلود فایل

تجارب برتر سنجش و ارزشیابی و تدریس دبیر ریاضی

  • karvarzi farhangian
  • ۰
  • ۰

تجارب برتر سنجش و ارزشیابی و ابتکار فردی و حرفه ای دبیر ریاضی

افزایش انگیزه دانش آموزان با تغییر روش تدریس ازسنتی به فعال

فرمت فایل : ورد (word) و قابل ویرایش

تعداد صفحات : 40 صفحه

شرحی مختصر از فایل

چکیده

با توجه به اهمیت درس ریاضی ،وعدم علاقه به آن از سوی دانش آموزان که منجر به ناتوانی دریادگیری شده وهمچنین باعث افت تحصیلی و اتلاف بودجه شده. وبه سرزنش و تحقیردانش آموزان،تشکیل خودپنداره ضعیف و کاهش عزت نفس آنان انجامیده وباعث می گردد که اعتماد به نفسشان ضعیف شود. از این رو و بر اساس وظیفۀ خطیر الهی و تعهد شغلی خود واحساس مسولیتی که در برابر دانش آموزان خود داریم، باید سعی کنیم در صدد رفع این مشکل برایم.بنابراین تصمیم گرفتم در ابتدای امر علل بی علاقگی دانش آموزان را نسبت به درس ریاضی ریشه یابی نمایم وسپس به وسیله روش ها و راهکار ها و فناوری های نوین به حل آن مبادرت ورزم.
انگیزۀ اینجانب به عنوان دبیرریاضی مقطع متوسطه دوم این است که با استعانت از خداوندمتعال واستفاده از نقطه نظرات همکاران،به بررسی موانع ایجاد شده پرداخته وهمچنین با بهره مندی ازوسایل الکترونیکی و کارهای عملی ، ،تجربیات و راهکارهای ابتکاری ،مهارتهایی را در رابطه با درس مهم ریاضی ایجاد کنم و همچنین روش ها وطرح های مناسبی را در جهت علاقه مندی آنان به مفاهیم ریاضی در زندگی روزمره فراهم نمایم.

لینک دانلود فایل

تجارب برتر سنجش و ارزشیابی و ابتکار فردی و حرفه ای دبیر ریاضی

  • karvarzi farhangian
  • ۰
  • ۰

تجارب برتر سنجش و ارزشیابی و تدریس دبیر زبان انگلیسی

چگونگی ترغیب دانش آموزان به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی

فرمت فایل : ورد (word) و قابل ویرایش

تعداد صفحات : 31 صفحه

شرحی مختصر از فایل

چکیده:

در تحقیق حاضر ، پژو هشگر با استفاده از روش های علمی از منابع گوناگون تحقیق مانند : مدیر، همکاران، دانش آموزان، کتابها ، مجلات و اینترنت به تجزیه و تحلیل آنها جهت شناسایی عوامل موثر در ایجاد مساله و یافتن راه حل های پیشنهادی پرداخت.سپس به انتخاب چندین راه کار عملی از میان راه حل های پیشنهادی پرداخته و پس از اعتبار بخشی توسط گروه پژوهش ، به اجرای آنها اقدام نمود که عبارت بودند از: استفاده از فلش کارت ها همرا با تصاویر ،اجرای نمایش متون انگلیسی کتاب درسی ،تکرار و تمرین واژ ه ها در قالب متن های مختلف . لازم به ذکر است ، بعد از اجرای راه حل های فوق ، پژوهشگر توانست تا فراوانی دانش آموزان علاقه مند به خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی را از 30 درصد به 70 درصد برساند. در پایان این نتیجه به دست آمد که استفاده از روش های متنوع تدریس، توجه به تفاوت های فردی و نیازها و علایق آن ها و تقویت حافظه ی دیداری و شنیداری در بالا بردن میزان علاقه به یادگیری درک مفاهیم انگلیسی موثر بوده است.
واژه های کلیدی :
درس زبان انگلیسی، علاقه مندی، درک مفاهیم، ارزشیابی

لینک دانلود فایل

تجارب برتر سنجش و ارزشیابی و تدریس دبیر زبان انگلیسی

  • karvarzi farhangian